Vse spletne strani služijo pravzaprav le temu, da učinkovito predstavijo svojo vsebino. Vsaj v neki meri to gotovo velja za vsako spletišče, zato je morda kar nenavadno in nerazumljivo, da tako pogosto naletimo na strani, ki imajo povsem neprimerno vsebino. To so lahko neurejena besedila, polna napak, lahko gre za nepotrebne slike, morda celo vsiljive zvoke in video posnetke. Spletišče mora svojo vsebino elegantno predstavljati, tako da je za uporabnika privlačna in koristna, ne pa odbijajoča.
Nenazadnje pa lahko kvalitetna vsebina koristi na različne načine. Lahko se izvaja vsebinski marketing, ki je izjemno učinkovit in predstavlja pomemben korak do uspešnega in celovitega spletnega poslovanja. Predvsem na sodobnem trgu je vsebinski marketing skorajda nepogrešljiv del spletnega nastopa, ključna za uspeh pa je prav kvalitetna vsebina. Ne pozabimo na moč vsebine – vzemimo za primer viralne senzacije, ki brez pravega razloga dosežejo neverjetno množico radovednežev, s tem pa seveda v nebo izstrelijo tudi prodajne rezultate in poslovni uspeh. Vsebinski marketing temelji prav na kvalitetni vsebini, ki jo moramo pozorno in redno pripravljati. Če je le možno, pripravo vsebin za spletno stran zaupamo strokovnjakom, tudi če gre za kratka in enostavna besedila.
Kvalitetna vsebina ima še druge prednosti. Od nje je odvisna tudi optimizacija za spletne iskalnike, ki nenazadnje brskajo prav po vsebinah spletišč, ki jih razvrščajo v svojih rezultatih. Optimizacija je najprej odvisna že od vsebin na sami spletni strani, nato pa kakovostna vsebina koristi še pri off-site optimizaciji. V vsakem primeru je treba pripraviti kvalitetne in relevantne vsebine, ki bodo iskalnikom posebej po godu. Sodobni iskalni algoritmi znajo zelo dobro oceniti ustreznost besedil in iz njih izluščiti podatke, ki jih iščejo, zato je najbolj učinkovita optimizacija, ki temelji na kakovostnih naravnih besedilih. Priprava teh ni enostavna, zato se je spet smiselno obrniti po pomoč k strokovnjakom.