Včasih so bile vizitke nujno pomemben del arzenala prav vsakega poslovneža in na nek način so tudi še sedaj, vendar precej manj izrazito, če ne zaradi drugega, ker je veliko korespondence preko spleta in tam direkten kontakt niti ni tako zelo pomemben, tako da tudi do predaje vizitke nekoliko težje pride. Vseeno pa velja, da so vizitke še vedno pomemben del oglaševanja samih poslovnežev in to zaradi preprostega razloga tradicije, ki še vedno vztraja v klasičnem svetu poslovanja, ki se še relativno drži na golf igriščih in ne toliko na mednarodnih medmrežnih platformah. Prav tako lahko vizitka marsikaj pove o osebi, če ne drugega, da se mu zdi to navada, ki je še vedno vredna obujanja, prav tako pa lahko velja, da je kontakt narejen v okolju, kjer mogoče prav res ni potrebe po tem ,da bi se predajali elektronski kontakti, ko je zadosti le vizitka. Ta je lahko zelo elegantno in profesionalno oblikovana, kar pa pomeni, da lahko naredi precej dober prvi vtis, čemur so bile že od samega začetka vizitke tudi namenjene.
Ne glede na vse je tudi tisk kuvert pomemben za podjetje
Mogoče se dandanes ne pošilja prav toliko pošte, kot se je včasih ,vendar vseeno lahko kuverte veliko povejo o podjetju in v njih se marsikaj predaja, če ne drugega včasih kakšne listine, pogodbe ali drugi papirniški materiali in podatki. V ta namen se lahko podjetje odloči za tisk kuvert ki je ena izmed klasičnih podjetnih praks. K se odločate za tisk kuvert lahko specificirate točno kakšne naj bodo, z vnaprej določenimi naslovi ali imeni naslovnika, skoraj po pravilu pa vsebujejo tudi podatke o samem podjetju in če ne drugega njegov logo. Na ta način se je tisk kuvert vseeno obdržal, saj tako kot vizitke nudi nek status, neko jasno pozicijo podjetja do starih tradicij, ki so še prisotne v poslovnem svetu.